Tuesday, January 15, 2008

Se7en + 1

[Φταίει που η πρόσκληση είναι του εκλεκτού και αγαπημένου etalon που δεν μπορώ να του αρνηθώ τίποτα. Επειδή όμως εδώ είναι κατά βάση κινηματογραφικό το περιβάλλον, παραλλάσσω λίγο τους "κανόνες".
7+1 στιγμές του 2007, μέσα από τις ταινίες που αυτές συνδυάστηκαν, για όποιο λόγο, μέσα στο μυαλό μου. Τις ταινίες, παλιές ή καινούργιες, τις γνωρίζετε. Τις στιγμές, τις κρατάω για μένα, αφήνοντάς σας μια μικρή γεύση]


1. [La Μome] Γιατί κάποιες αναμνήσεις είναι ακόμα πιο όμορφες όταν αποκτούν σάρκα και οστά. Ο χρόνος ίσως να είναι διαφορετικός, αλλά όσο παράξενο κι αν ακούγεται, το συναίσθημα μπορεί να μοιάζει πολύ..

2. [Inland Empire] Κάποιοι ερωτεύονται εύκολα, κάποιοι πιο δύσκολα. Υπάρχουν κάποιες φορές που βρίσκεις, νομίζεις, κάτι πολύ κοντά σ'αυτό που εσύ ονομάζεις τέλειο. Τότε ακόμα και ο παρανοϊκός κόσμος του Lynch μπορεί να μοιάσει ρομαντικός..

3. [The Apartement] Για έναν άνθρωπο που νόμιζε (ήλπιζε) πως θα αργήσει αρκετά να αφήσει την οικογενειακή εστία, οι μετακομίσεις πάντα μοιάζουν σκληρές. Άλλο αν οι μετακινήσεις, προκύπτουν, εκ των υστέρων, σε καλό.

4. [The Boondock Saints] Πράγματι, δεν την ήξερα την ταινία, όπως έλεγε η πρόβλεψη. Την έμαθα κι αυτή, όπως και κάτι άλλο. Μάλλον πιο σημαντικό. Και υπόσχομαι να δω και την ταινία μες στο 2008..

5. [It's a Wonderful Life] Γιατί οικογένεια, όπου κι αν βρίσκονται διασκορπισμένα τα μέλη της, δεν είναι τίποτε άλλο από τεσσερα ζευγάρια κάλτσες που προεξέχουν από την κουβέρτα στον καναπέ και τέσσερα ζευγάρια μάτια που δακρύζουν (κρυφά πάντα από τα υπόλοιπα) οταν ο χρεοκοπημένος George Bailey συνειδητοποιεί την υπέροχη ζωή του.

6. [Das Leben Der Anderen] Γιατί κάποιες φορές, δεν μας χρειάζονται οι ιαχές και οι αλαλαγμοί χαράς. Τουλάχιστον σε εμένα αρκεί αυτό το μικρό νεύμα και καταλαβαίνω την αποδοχή, όταν την έχω ανάγκη -από αυτούς, κυρίως, που το έχω ανάγκη.

7. [Little Miss Sunshine] Γιατί οι καλοκαιρινές διακοπές εκτός από ξενύχτια και μεθύσια και άλλα τέτοια (πράγματι) όμορφα, είναι να ξυπνάω από τον ήλιο που αφήνω να περάσει ανάμεσα από τα δάχτυλά μου και να με τυφλώνει.

+1. [Τhe Fountain] Γιατί οι εκπλήξεις έρχονται όταν πραγματικά δεν τις περιμένεις. Και το τέλος (που τόσο φοβάσαι μα κατά βάθος αποζητάς) δεν έρχεται τότε ειδικά που το περιμένεις μοιρολατρικά..

6 comments:

Unknown said...

καλή μου neutrino

ξανά καλησπέρα......

πολύ ωραία σκέψη να απαντήσεις με ταινίες στον etalon !!

καμια ταινία όμως απ'όσες έγραψες δεν μπορεί να σταθεί δίπλα στο ...ΤΗΕ FOYNTAIN .-

απίστευτη ταινία , όσες φορές και να τη δω κλαίω το ίδιο.... με επιρέασε πάρα πολύ αυτη η ταινια και η μουσικη της ήταν το καλύτερο soundtrack που άκουσα τη χρονια που μας περασε........

με έκανε να σκεφτώ παρα πολλά αυτή η ταινια που με μάγεψαν και με γέμισε με ιδεες γις δικές μου ιστορίες βρίσκοντας το δικό μου.. Δέντρο .....


φιλάκι γλυκό

_Κυβέλη_

theachilles said...

Μαζί σου Κυβέλη, finish it!

Νετρίνα μου αγαπημένη, ευχαριστούμε για τις κινηματογραφικές στιγμές της χρονιάς σου. Θα κάτσω να σκαρφιστώ τι μπορεί να κρύβεται πίσω από κάθε επιλογή, χιχι!!

Τα φιλιά μου!

etalon said...

Μεσα στους κωδικες σου χαθηκα και ξαναβρηκα στιγμες που με κονιρτοποιησαν.
Merci για πολλα.
Νο 7 ποτε θα ξεπεραστει αραγε?
Για πάντα...

Anonymous said...

The Boondock Saints. Είναι αυτό το παλιό με τον Dafoe και τα αδέρφια; Είναι ΣΟΥΠΕΡ!
Άλλα ΟΚ συμφωνώ με όλους για το Fountain πραγματικά ξεχώρισε.

neutrino said...

κυβελη,
οι ταινιες ειναι καλη ευκαιρια για να αποκαλυφθω ξεφευγοντας αλλα και να μεινω στο πνευμα του μπλογκ. εσας μπορει να μη σας διαφωτισα πολυ, αλλα για μενα μενει ενα ιδιαιτερα ευαναγνωστο ημερολογιο.. :)
για το fountain δεν εχω αλλα λογια..

αχιλλεα,
ελευθερα να παιξεις με τα στοιχεια του παζλ, αλλα μαλλον ειμαι αρκετα κρυψινους κι εχω αφησει πολυ λιγα στην επιφανεια ;)

etalon,
για σενα γιναν ολα, το ξερεις. μας εμαθε καμποσα η χρονια δεν μπορεις να πεις. finish it..and start over για το 2008

zamuc,
αχ σοβαρα σ'αρεσε το Boondock? εγω ακομα δεν το ειδα. ντροπη μου. χαιρομαι που λες κι εσυ οτι ειναι καλο, ειπαμε, εχω υποσχεθει να το δω μες στο 2008 !

Caesar said...

Das Leben Der Anderen & η μπαλάντα για έναν καλόν άνθρωπο !